Time flies! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu Time flies! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu

Time flies!

Door: Donna Cross

Blijf op de hoogte en volg Donna

15 September 2014 | Bonaire, Kralendijk

Hi!

Daar ben ik weer. De derde week op Bonaire is alweer aangebroken en ik begin aardig gewend te raken aan het leventje hier!

Ik werk 5 dagen per week ongeveer 8 uur per dag. Het werk is echt super leuk en gaat steeds beter. De gasten hier zijn heel aardig omdat ze lekker van hun vakantie aan het genieten zijn. Wat ook heel leuk is is dat ze vaak terugkomen naar het restaurant, waardoor je een beetje een band met ze kan opbouwen. Ze zijn voornamelijk Amerikaans en Nederlands, wat heel verschillend is. De Amerikanen hier zijn van het snelle eten, gescheiden rekeningen en doggy bags, waar de Nederlanders rustig de tijd nemen voor een gezellig avondje uit. Heel leuk om deze culturele verschillen mee te maken! Ook had ik twee keer de eer om Nicolette Kluijver te mogen serveren, van BNN!

Mijn vrije dagen bestaan voornamelijk uit naar het strand gaan, duiken en gezellig met vrienden wat drinken of uit eten. De barretjes hier hebben ieder hun eigen avond waarop het druk en gezellig is, maar echt uitgaan zit er hier niet bij. Tot nu toe mis ik dat eigenlijk ook niet want door lekker drankjes te drinken met collega's en vrienden leer je elkaar beter kennen en leer je ook weer anderen kennen! Aankomende woensdag ga ik met collega's wakeboarden! Zin in!

Ook raak ik steeds meer gewend aan mijn appartement en m'n scootertje! Het is hier nog steeds ongelooflijk warm, elke dag gevoelstemperatuur rond de 38 graden. Soms is dat wel een beetje te warm om in te moeten werken, maar gelukkig begin ik elke dag pas om 15.00 dus dan heb ik maar even met de echte hitte te maken.

Verder gaat alles eigenlijk z'n gangetje hier! Ik vermaak me wel!

X, Don

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Hier hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar Bonaire!

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 241
Totaal aantal bezoekers 5669

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Stage op Bonaire!

Landen bezocht: