Eerste dagen bij Blennies - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu Eerste dagen bij Blennies - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu

Eerste dagen bij Blennies

Door: Donna Cross

Blijf op de hoogte en volg Donna

03 November 2014 | Bonaire, Kralendijk

Hi!

Zoals ik eerder deze week al schreef was vrijdag mijn laatste werkdagje bij Ingridients! Zaterdag ben ik begonnen bij Blennies, de poolbar van Buddy Dive. Het is een wat groter restaurant en heeft een informelere sfeer. Ik was benieuwd hoe ik het zou gaan vinden maar de eerste 2 dagen zijn me top bevallen! Ik heb hele gezellige collega's, ben goed ingewerkt en eigenlijk ging het de eerste dag al best wel soepel! Ben nu druk bezig om de menukaart te onthouden en ook wat meer bekend te worden met de drankjes en weetjes van Blennies! Bijna alle gasten die ik tot nu toe heb gehad zijn Amerikanen of Brazilianen, die vooral komen om snel wat te eten voor of na het duiken. Hierdoor zijn ze soms wat ongeduldig, maar als je goed voor ze zorgt zijn ze al snel tevreden. Wat ook leuk is is dat Blennies met een ander systeem werkt dan Ingridients, waardoor ik dat nu ook leer! Ik mag nu zelf bonnen afslaan en roomchargen etc, wat niet mocht bij Ingridients. Ook is het leuk dat de poolbar de hele dag open is, waardoor je verschillende shifts hebt en met verschillende mensen werkt. Voor de komende 2 weken ben ik ingeroosterd om elke dag van 15.00 tot sluit te werken. Waarschijnlijk zal dat de shift zijn die ik het meeste krijg. Woensdag ga ik de keuken in om een kijkje te nemen hoe het daar allemaal werkt! Maar wat stage betreft gaat het met mij denk ik wel goed komen! Ik heb het naar m'n zin!

Op mijn vrije dagen ben ik gezellig met Sofie naar te amo beach geweest, wat echt n prachtig strandje is. Woensdagavond was de standaard burger night, burgertje voor 8 dollar! Zoals ik eerder al zei hebben we een standaard groepje van zo'n 15 mensen waar we gezellig mee in de app zitten en leuke dingen doen! Donderdag ben ik met Sofie uit eten geweest bij At Sea, 'het beste restaurant van Bonaire.' En het was ook echt een feestje, heerlijk gegeten! Vrijdag was het natuurlijk halloween en door die Amerikanen hier leeft het wat meer dan in Nederland! Na werk heb ik me snel omgekleed tot 'heks' en ben ik naar een feest geweest in een bar hier! Was wel leuk!

Ik ga lekker slapen! Dikke kus, Don!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Hier hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar Bonaire!

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 415
Totaal aantal bezoekers 5670

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Stage op Bonaire!

Landen bezocht: