Het is zover! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu Het is zover! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu

Het is zover!

Door: Donna Cross

Blijf op de hoogte en volg Donna

30 Augustus 2014 | Bonaire, Kralendijk

Hi allemaal!

Het is begonnen! Vanochtend (of eigenlijk moet ik gisterochtend zeggen) ben ik vertrokken naar Bonaire! Door af en toe hier een berichtje te schrijven en natuurlijk foto's te posten op Facebook hoop ik jullie een beetje op de hoogte te kunnen houden!

Ik reisde samen met Lennart, een jongen van de hotelschool die ook stage gaat lopen bij Buddy.

Toen we aankwamen op Bonaire werden we heel lief door mijn familie opgewacht! We zijn gelijk naar mijn appartementje gereden en hebben snel wat boodschappen gedaan! Ook heeft ze wat dingetjes uitgelegd over Bonaire, zoals waar je wel en niet moet komen! Mijn appartement is klein maar prima en is heel dicht bij Buddy Dive. Ik ben benieuwd hoe het er hier allemaal uitziet morgen in daglicht! Ook hebben we de buren al ontmoet. Gezellige mensen!

Morgen zal een rustig dagje worden en ga ik proberen hier aan het ritme en de temperatuur te wennen! Het is hier echt heeeeel erg heet. Mijn familie zei ook dat het echt ongewoon heet en droog is voor de tijd van het jaar, dus dat wordt wat als ik in die hitte moet gaan werken met een lange broek aan! Omdat het morgen zondag is zal ik niet heel veel kunnen doen nog. Zo wil ik bijvoorbeeld een simkaartje van hier kopen en een scooter huren!


Aankomende maandag zal mijn eerste werkdag worden bij Buddy Dive Resort, het hotel waar ik 20 weken stage zal lopen. Ik heb al gehoord dat het momenteel laagseizoen is en niet echt druk in de hotels, wat op zich wel fijn is. Dan kan ik even inkomen en aan het klimaat wennen! Ik ben heel benieuwd hoe het zal zijn en heb er zin in!

Voor nu waren dit de updates so far!

Dikke kus vanuit Bonaire!

  • 31 Augustus 2014 - 10:04

    Yvette T:

    Ik ga je zeker volgen...gezellig ! Succes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Hier hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar Bonaire!

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 250
Totaal aantal bezoekers 5690

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Stage op Bonaire!

Landen bezocht: