Update uit Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu Update uit Bonaire - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu

Update uit Bonaire

Door: Donna Cross

Blijf op de hoogte en volg Donna

27 Oktober 2014 | Bonaire, Kralendijk

Hi allemaal!

We zijn alweer twee maandjes verder nadat ik vertrok uit Nederland en ik ben nog steeds blij hier op Bonaire!

Inmiddels is de laatste van mijn 9 weken bij Ingridients aangebroken! Vind ik jammer want ik heb het daar erg naar mijn zin gehad! Maar goed, zaterdag begint een nieuwe ervaring! Ik ga werken bij Blennies, ook wel bekend als de poolbar bij Buddy Dive. Dit weekend zijn mijn werktijden van 12.00-20.30 wat op zich wel lekker is, aangezien ik tot nu toe altijd tot 's avonds laat heb moeten werken.

Ik heb al veel geleerd op mijn stage en ben er wel achter dat werken in een restaurant iets voor mij is! Ik word spontaan blij als ik aan het werk ben en mensen kan helpen. Dus wie weet heb ik over een paar jaartjes mijn eigen restaurantje..

17 oktober kwamen papa, mama en Jim naar Bonaire voor 9 daagjes! Was voor mij ook weer een klein vakantietje tussen het werken door! Lekker naar het strand, Washington Slagbaai National Park, Klein Bonaire, snorkelen, duiken, uit eten! En niet te vergeten, ik sliep lekker een weekje in een hotelkamer met airco en een warme douche! Heerlijk! Helaas zijn ze gisteren weer naar huis gegaan maar gelukkig zijn ze veilig aangekomen!

Verder ben ik ook maar begonnen met het schrijven van mijn stageverslag, want de deadlines beginnen toch wel een beetje dichterbij te komen.. Ook zit ik eraan te denken om Spaans les te nemen bij het Venezolaanse consulaat anders gaat het niet echt iets worden met mijn Spaans.

Ik mis jullie wel hoor! Gelukkig komt lieve jornieboy al over 7,5 week! Ben nu al aan het aftellen!

Ayoooo, x Don!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Hier hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar Bonaire!

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 323
Totaal aantal bezoekers 5688

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Stage op Bonaire!

Landen bezocht: