Eerste week! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu Eerste week! - Reisverslag uit Kralendijk, Bonaire van Donna Cross - WaarBenJij.nu

Eerste week!

Door: Donna Cross

Blijf op de hoogte en volg Donna

06 September 2014 | Bonaire, Kralendijk

Hi allemaal,

De eerste week hier zit er alweer bijna op! Tot nu toe heb ik het heel erg naar m'n zin hier!

Dinsdagmiddag heeft Lennart zijn eigen appartement gekregen dus nu heb ik m'n eigen plekje!

Woensdag en donderdag was ik vrij en ben ik lekker naar het strand en uit eten geweest met mensen die hier ook stage lopen! We hebben nu een clubje van 8 in de whatsapp groep waar we dan mee afspreken om leuke dingen te doen! Echt heel gezellig! Het uitgaansleven is hier niet heel bruisend maar je kan wel gezellig drankjes drinken in een salsa bar andere leuke bar.

Woensdag heb ik ook m'n scootertje opgehaald en ik ben er echt verliefd op! Hij brengt me overal lekker snel naar toe en het is ook nog eens leuk om erop te rijden!

Ik ben net klaar met werken, shift van 10,5 uur, maar is prima te doen! Dit was mijn tweede echte dag in het restaurant en nu al mag ik tafelbereidingen doen zoals flamberen etc en ook betalingen regelen. Ik vind het echt heel leuk! Ik heb hiervoor nog nooit in de horeca gewerkt dus ik moet wel snel leren om met meerdere borden te lopen en zware dienbladen te tillen, maar dat komt hopelijk wel goed!

Papa, mama en jim komen midden oktober deze kant op en Jorn heeft zijn ticket voor december geboekt! Kan niet wachten!!

Nu ga ik lekker slapen!

X, Donna!

  • 06 September 2014 - 08:56

    Yvette:

    Hoihoi Donna, gezellige werkplek prima appartement mooi scootertje en lekker enthousiast !
    Het gaat je lukken ,o en flamberen heel leuk ..tenminste ....;-) Tof dat de fam. die kant opkomt .

  • 06 September 2014 - 08:58

    Yvette:

    vergeten, geniet ervan ! Groetjes

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Donna

Hier hou ik jullie op de hoogte van mijn reis naar Bonaire!

Actief sinds 27 Aug. 2014
Verslag gelezen: 245
Totaal aantal bezoekers 5691

Voorgaande reizen:

30 Augustus 2014 - 21 Januari 2015

Stage op Bonaire!

Landen bezocht: